Home Uncategorized افغان حکومت اور طالبان “جلد از جلد سیاسی معاہدے پر پہنچیں”۔

افغان حکومت اور طالبان “جلد از جلد سیاسی معاہدے پر پہنچیں”۔

by News Updater
382 views


کابل – امریکہ کے خصوصی ایلچی زلمے خلیل زاد نے خطے میں امن کے لئے تمام فریقوں سے جلد ہی ایک سیاسی معاہدے پر دستخط کرنے کی اپیل کی ہے۔

انہوں نے صوبہ غزنی کے ضلع گیلان میں ایک دھماکے میں 12 بچوں سمیت 15 افراد کی ہلاکت کے ایک روز بعد اس مسئلے پر توجہ دی۔

اسے ٹویٹر پر لے جانے پر ، خلیل زاد نے لکھا ‘امریکی طالبان معاہدے ، یو ایس اف افغانستان مشترکہ اعلامیہ ، امن اور انٹرا افغان مذاکرات کے آغاز کے لئے وسیع تر حمایت ، انٹرا افغان جنگ اور ہلاکت کی نظر سے اپنا جواز کھو بیٹھا ہے۔ بہت ساری افغانی جو امن اور سلامتی کے لئے ضرورت اور تڑپ رکھتے ہیں۔ ‘

اسلامی جمہوریہ اور طالبان کو چاہئے کہ وہ اپنے عوام کے مطالبات کا احترام کریں اور جلد سے جلد ایک سیاسی معاہدے پر پہنچیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ امریکہ ، افغانستان کے عوام کے ساتھ کھڑا ہے۔

خلیل زاد نے جمعہ کو ہونے والے حملے کو ‘دل توڑ’ قرار دیا ، خلیل زاد نے شہریوں سمیت افغانوں کی ہلاکت اور ہلاکت کو ‘بہت معمولی سی بات’ بنادیا۔

انہوں نے ٹویٹ کیا ، ‘ہم جاری اعلی سطح پر تشدد کی مذمت کرتے ہیں اور ہم ان تمام لوگوں کی مذمت کرتے ہیں جو افغانستان میں دہشت گردی اور خونریزی پیدا کرنے والے لوگوں کو اس طرح کے حملوں کی اجازت دیتے ہیں اور کرتے ہیں۔

دریں اثنا ، امریکی امن مندوب نے ایک ساتھ اور بین الاقوامی تعاون کے ساتھ ، کہا کہ ہمیں ‘ملک بھر میں پھٹے ہوئے اسلحے اور بارودی سرنگوں کی لعنت سے نمٹنے کے ل treasured قیمتی جانوں ، بچوں اور بڑوں کو بچانے کے ل.۔’



Source link

You may also like

Leave a Comment