Home Uncategorized شیخ عبداللہ نے ایف ایم قریشی کو بتایا کہ متحدہ عرب امارات کے پاکستان کے لئے ویزا معطلی عارضی ہے

شیخ عبداللہ نے ایف ایم قریشی کو بتایا کہ متحدہ عرب امارات کے پاکستان کے لئے ویزا معطلی عارضی ہے

by News Updater
484 views


ابوظہبی – شیخ عبداللہ بن زاید النہیان نے پاکستانی ہم منصب سے ملاقات میں متحدہ عرب امارات اور پاکستان کے باہمی تعلقات کی گہرائی کی تصدیق کی۔

شیخ عبد اللہ بن زاید النہیان نے کہا کہ پاکستانیوں کو ویزا جاری کرنے پر پابندی عائد کرنے کا فیصلہ کورونا وائرس وبائی امراض کے پیش نظر کیا گیا ہے۔

کوویڈ کی وجہ سے ویزوں کے اجرا پر پابندی عارضی ہے۔ انہوں نے یہ بھی مزید کہا کہ متحدہ عرب امارات پاکستان تعلقات مزید ترقی کی گہرائی اور صلاحیت رکھتے ہیں۔

شاہ محمود قریشی نے ہفتے کے روز متحدہ عرب امارات کا اپنا دو روزہ سرکاری دورہ مکمل کیا۔ دونوں رہنماؤں نے ملاقات میں تجارت کے علاوہ دیگر علاقائی امور پر تبادلہ خیال کیا۔

ایف ایم عبداللہ نے ایک بار پھر کہا کہ متحدہ عرب امارات پاکستانیوں کا دوسرا گھر ہے۔ انہوں نے پاکستانی کمیونٹی کی تعریف کی کہ وہ ملک کی ترقی و خوشحالی میں بھرپور کردار اور فعال کردار ادا کررہے ہیں۔

دونوں وزرائے خارجہ نے باہمی دلچسپی کے CoVID-19 وبائی ، اقتصادی اور سرمایہ کاری کے امور کے چیلنجوں پر تبادلہ خیال کیا۔

انہوں نے دونوں ممالک کے درمیان پرانے تعلقات کا حوالہ دیا کیونکہ متحدہ عرب امارات کے ساتھ سفارتی تعلقات شروع کرنے والے پاکستان پہلے ممالک میں شامل تھا۔ دونوں دوست ممالک اور ممالک کے درمیان مضبوط تاریخی تعلقات ہیں جو تمام شعبوں میں ان کے وسیع تعاون کے امکانات کو بڑھا رہے ہیں۔





Source link

You may also like

Leave a Comment